|
|
|
|
Submitted by THE EYE on 26. September 2007 - 9:42.
Upravo sam pročitao Queerijin poslednji blog i ne mogu a da se ne nadovežem na njegovu ogorčenost, jer se u mom rodnom gradu desila jedna od najužasnijih stvari ikad. Nikada se nisam stideo mog Knjaževca do ovog dana. Nisam čak želeo da odem na posao, ali sam morao. Na sreću niko me ništa nije pitao... Pre desetak dana jednu mladu ženu je, pod sumnjom da ga je prevarila, ljubomorni muž naterao da ne jednom već dva puta prodje GOLA glavnom ulicom grada Knjaževca sve do doma zdravlja u kome je nesrećna žena zaposlena. Isti tabloidi koji su pre samo jednog meseca objavili užasavajuće fotografije jadnog mladića koji je upao u kavez sa medvedima ovaj put je objavio jednako nedostojanstvenu i krajnje uvredljiv, kako za žrtvu tako i za sve saosećajne i normalne ljude, fotografiju ponižene žene koja gola hoda ulicom. Iako je u pitanju fotomontaža, a ne autentičan snimak, ovaj prizor mi je bio još potresniji od prethodno objavljenog. NAJNOVIJE: Saznajem da je zakon u ovoj zemlji u nemogućnosti da bilo šta uradi po pitanju hapšenja na više godina počinioca ovog dela i njegovog prijatelja kao direktnog saučesnika i mogućeg inicijatora. Zašto? Zato što u našem krivičnom zakonu nije predvidjeno ovakvo delo, pa se samim tim ne može podvesti pod seksualno zlostavljanje već samo pod zastrašivanje. I šta sada? Jedna žena je skoro uništena onim što joj je učinjeno. Ne samo što joj niko od gradjana nije pomogao nego i država okreće glavu od njene nesreće. Jedan nasilnik je priveden radi istrage, ali će verovatno biti pušten uz novčanu kaznu i uslovnu kaznu zatvorom. Jedno dete je obeleženo za ceo život jer će svi njegovi drugovi znati šta se desilo njegovoj mami. Jedan saučesnik u zločinu nije čak ni priveden.
Komentarišite! Iznesite nove informacije ukoliko ih imate! |
||
|
|
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| bluecoolcat 26. September 2007 - 10:17 | toga ima na sve strane |
mnogo vise se ne zna nego sto se zna. iako je navodno zakon o porodicnom nasilju postrozen pre par godina, i dalje se kazna za pocinioce obicno svodi na prekrsajnu koja se placa simbolicno nekih 1000 dinara. krivicnu prijavu zrtva mora sama da podnese, za sta obicno nema hrabrosti. policija reaguje tek kad je neko ubijen. za sad se zrtve mogu uzdati u pomoc nevladinih organizacija (koja sa psiholoske i pravne strane moze biti znacajna), ali sos telefoni cesto cute...
raspitaj se zashto sos telefon(i) cjute, bar onaj za koji ja znam, to je josh jedna sramna chinjenica o nashoj lepoj drzhavi...
Da toga ima na sve strane to je apsolutno tachno, da je uzhasno shto niko ne radi nishta po tom pitanju, josh tachnije...
Gradjane koji se nisu ni okrenuli na ovu scenu koja se po podacima desila ne jednom, vecj DVA puta...ne mogu ni da komentarishem..
Podseticju vas samo na onaj "vic".."Zashto u paklu pored srpskog kazana ne stoji chuvar...?"
ali ja ovako to gledam....
naletecce taj lilk (nasilnik) na nekog marka (moj brat - isterivach pravde)....
skoro je polomio pichku nekom taksisti koji je tukao devojku (u sred kralja petra) zato shto se nije pomerila da prodje...
kapiram da....iako zakon(za sada) ne reshava te stvari..postoji neka kosmichka pravda
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| dajana146 26. September 2007 - 11:28 | ja bih ipak više volela da postoji i neka zemaljska pravda |
za svaki slučaj... a ne da npr. žena mora da dotuče sekirom skota koji zlostavlja nju i/ili decu godinama, pa da onda robija ko za pravog čoveka...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sexbomb 26. September 2007 - 11:30 | ne znam sta je sporije.... |
zakon ili kozmička prvda.....na kraju se dogodi tako da će najebat taj nečiji brat koji pomaže ljudima....a ne onaj koji je napravio sranje.....
a to da se sve kad tad naplati to je istina...i to jejedino što me tješi....ne baš puno, ali eto....a u medju vremenu se ovako osjećam....
![]()
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| comi_lee 26. September 2007 - 11:30 | ...jebiga..... |
skoro je keva moje drugarice ubila svog muzza iz pishtolja.....sve je pre toga pokushala sos telefone....sigurne kucce.....i jebiga.....
Blica od juche...
Najcheshcji razlozi za razvod:
Zhene Mushkarci:
1. Nasilje 1. Neslaganje naravi
2. Alkoholizam 2. Uplitanje njene porodice
3. Neverstvo 3. Supruga donosi odluke
Da li neko vidi disparitet u ovome...? Nisam feministikinja, chinjenice su prosto tu, patrijarhalno i kad moram da kazhem ZATUCANO drushtvo!
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sexbomb 26. September 2007 - 11:41 | vidi se .... |
kako pravi muškarci razmišljau...mislim da ne trebam više ništa reći........
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 11:52 | Sada ce da ispadne da branim |
Sada ce da ispadne da branim ove kretene ali nije tako... Muskarcima je mnogo bolje da ih neko zabode pesnicom u glavu nego da neko (zena) kenja po ceo dan...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sexbomb 26. September 2007 - 11:56 | ma slažem se ja s tobom |
ali zar je to razloga da ju mlati...šeta golu po gradu...zadavi...ubije kolcem....itd..
paak mu ide na kurac nek ode...i bok živio....ni ja ne volim kad meni neko sere pa ga neću ubit...nego neću komunicirati s tom osobom....
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 11:57 | Ja sam mislio sto se tice |
Ja sam mislio sto se tice razloga za razvod... a ne kao opravdanje za nasilje...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sexbomb 26. September 2007 - 12:07 | hmmmmmmmmm |
a ok.....isprika ...nisam mislila da podržavaš nasilje...samo sam izrazila šta mislim o tome...pa napisala sam da se slažem s tobom....
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| comi_lee 26. September 2007 - 12:09 | ma nasilnik je techni |
stalno se na njega zzale u sigurnoj kuci....chak vishe ni sonjica ne dolazi na myexit...;)
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| comi_lee 26. September 2007 - 12:10 | pa to ti kazzem |
pojavicce se neki isterivach pravde
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 12:10 | hm... comi losh si... Nisam |
hm... comi losh si...
Nisam ovo ocekivao od tebe...
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 12:12 | nemoj sad da se vadish... |
nemoj sad da se vadish... znam ja sta si ti mislio...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| igoricu 26. September 2007 - 12:16 | da se vrnem na naslov |
Ne znam da li država opravdava, ali DRUŠTVO to čini i suviše često!
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 12:21 | @Comi_lee, doci cesh u |
@Comi_lee, doci cesh u situaciju da zovesh sos telefone :) hihihihihihi....
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sonjacute 26. September 2007 - 12:33 | uzas...slika i prilika |
uzas...slika i prilika drustvenih odnosa...molim boga da je comi u pravu...
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 12:37 | Pa da, ja sam nasilnik... |
Pa da, ja sam nasilnik... niste znali?!? Ja maltretiram zene na javnim mestima... to mi je hobi...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| THE EYE 26. September 2007 - 12:44 | Ja se pitam više od svega |
Ja se pitam više od svega hoće li u ovom slučaju država zaista toliko zatajiti? Shvatam da ne postoji tačan opis ovakvog zločina, ali šta ako neko uradi nešto još strašnije (ako je to uopšte moguće) a država ne bude imala predvidjenu sankciju u svom krivičnom zakonu...??? Imate li nekakvih iole pametnih ideja šta je nama normalnim gradjanima za činiti da bismo nekako naterali državu da pravilno reaguje na slične stvari???
*****...Ala je lep ovaj svet! *****
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sonjacute 26. September 2007 - 12:49 | pa kakvu poruku drzava salje |
pa kakvu poruku drzava salje kada jedno crkveno lice moze proci nekaznjeno za, po meni, najgori oblik zlostavljanja, a to je sexualno zlostavljanje deteta...nemam ideju kako protiv toga...problem je u tome sto vecina ljudi verovatno ne vidi incident iz knjazevca kao nesto strasno...vec kao malo grublju shalu...pa sta, kao zena se shetala gola ha ha...i sto bi drzava ista menjala?...a ako drzava sama to ne sankcionise, zasto bi bilo ko od nas...vrtimo se u krug i svima nam je lepo...
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 12:51 | Evo, sada sam ozbilljan. |
Evo, sada sam ozbilljan. Nemnoguce je naterati drzavu da radi nesto... pogledajte samo koliko ima zakona koji cekaju da budu doneseni... i to zakoni visokog prioriteta... A inace ni tu ne treba preterivati, jer onda mozemo doci u situaciju da svako tuzi svakog za razne gluposti... cega ima i sada ali ne u tolikom broju...
Primer za to su SAD. Gde je skoro neko tuzio Bog-a!!! I samoproklamovani bozji advokat koji je zastupao interese boga... ej...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| THE EYE 26. September 2007 - 12:59 | Tačno je da su ljudi skloni |
Tačno je da su ljudi skloni ludiranju... Ali mislio sam da, ukoliko ima neki pravnik ovde na myexitu, da se raspitam o sledećem: da li je u okvire DISKRECIONIH PRAVNIH NORMI predvidjeno postupanje po nekima od oblika seksualnog nasilja npr.
Ne mogu da verujem da nije predvidjeno da se izrekne kazna za delo koje nije direktno i detaljno opisano, a činjenjem istog naneta je strašna šteta žrtvi zločina...
A što se tiče onog vladike, tu nisam nimalo iznenadjen: ta osoba iza sebe ima najmoćnije ljude u ovoj državi. Umesto da je državni vrh digao prašinu veću nego iko, mislim da ga je neka ekipa zavidnih pozicija veoma vešto zaštitila izdajući naloge sudijama i ostalima da slučaj odugovlače, dok nije nastupila zastarelost slučaja... sada kao da se ništa nije ni desilo...
*****...Ala je lep ovaj svet! *****
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 13:04 | Jel mislish na Pahomija?!? |
Jel mislish na Pahomija?!?
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sonjacute 26. September 2007 - 13:08 | nisam htela da imenujem, jer |
nisam htela da imenujem, jer nije jedini... nazalost
iz licnog iskustva...
Pre par meseci sedim na stanici na Slaviji i cekam tramvaj. Pored mene seda zena sa cerkicom od 3-4 godine. Prilazi mi po mojoj slobodnoj proceni beskucnik,starac,koji j emrtav pijan i kaze mi da ustanem da sedne. Nije mi to zasmetalo,verovatno bih ustala i sama,nego sam ga samo zamolila ljubazno da ugasi cigaru koja je purnjala na sve strane,jer dete sedi pored njega. A onda pocinje... vika, dreka, psovke i svasta jos nesto,upuceni na moj racun...te ja sam izdajnik, spijun, prodala sam ovu drzavu, jebace mi sve po redu, oni su otisli a mi jos ghori od onih i takoooo....
Pre nedelju dana,slucajnost, na istoj toj stanici izlazimo kolega i ja iz tramvaja,devojka sedi na istom mestu gde sam i ja sedela prosli put,a ispred nje stoji opet neki beskucnik mator i pijan koji se dere na nju recima "Mars picka ti materina!" i samo to ponavlja kao papagaj. Devojka saginje glavu,neprijatno joj je, i moj vitez Petar prilazi i pocinje da odguruje starca niz ulicu...ovaj pocinje i njega da psuje i da govori "Ona je shiptarka....". Petar mu odgovara "Ma ajde bre covece,skloni se,kakve veze ima ko je ona,samo se skloni!"
Nakon natezanja Petar mu govori da ce ga polomiti ako se ne skloni,i matori najzad odlazi.
Ironija u obe price je da meni niko nije prisao u pomoc,da skloni matorog da ne bi povredio nekog, niti je iko prisao da pomogne toj devojci dok nismo Petar i ja naisli,a inace u oba slucaja je bilo mnogo ljudi na stanici! Jos jedna ironija je da ni u jednoj ni u drugoj sceni nigde nije bilo policajaca koji bi ih ukonili sa ulice,ako nista drugo,pa bar zbog uznemiravanja javnog reda i mira,a poznato je da na Slaviji uvek sve vrvi od pandura kad vam najmanje trebaju!
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Aleksandar Skywalker 26. September 2007 - 14:11 | 'Ala je lep ovaj svet.' |
Prvo, drago mi je sto ovakav blog postoji. Ostalo:
Kazna sama sebi nije svrha, narocito u provoslavnom svetu gde je vazniji oprost. Kazna treba i mora da bude u cilju neponovljenja iste greske i od samog ucesnika i od sire mase. Ona, znaci mora da vaspita. To je represivan nacin vaspitanja i bolan je, ali pomaze.
Lars von Trier je u svom filmu Dogville rekao: 'Psa mozete nauciti mnogim korisnim stvarima, ali ne treba mu uvek oprostiti kad poslusa svoju prirodu.'
Tako isto i coveka, jer covek ipak jeste zivotinja, ili od zivotinje potice. Trba razumeti da apsolutna nepostoji. Ona je nemogucna. Ako bi postojola, onda bi ona znacila da covek moze uciniti sve sto hoce i zeli, bez obzira da li je to ispravno ili ne. Mnogi u svom gnevu, kao naveden covek gore, ne uspevaju da naprave tu razliku. I onda dolaze zrtve.
Zato kazna mora da postoji. Da li ona treba da bude drakonska ili ne, zavisi od trenutka u kome je to drustvo dospelo. Nase drustvo, generalno, je posrnulo. Da li moze da ga spasi teska kazna ? - mozda i moze. Ovo je kompekso pitanje.
Ipak, kljuc je u vaspitanju. Nasi roditelji su odgovorni za nase ponasanje, a mi cemo biti odgovorni za ponasanje svoje dece.
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 14:14 | @Aleksandar, jel mozesh da |
@Aleksandar, jel mozesh da mi pojasnish: "Tako isto i coveka, jer covek ipak jeste zivotinja, ili od zivotinje potice. Trba razumeti da apsolutna nepostoji. Ona je nemogucna. Ako bi postojola, onda bi ona znacila da covek moze uciniti sve sto hoce i zeli, bez obzira da li je to ispravno ili ne. Mnogi u svom gnevu, kao naveden covek gore, ne uspevaju da naprave tu razliku."
Ne razumem te... Sta apsolutna, sta je nemogucna?
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Aleksandar Skywalker 26. September 2007 - 14:33 | Pa, ovako: |
Uzork za sve drustvene probleme koji postoje, od onih najsitnijih (koji izgledaju banalno, a nisu) sve do onih najkrupnijih, ja vidim u onome sto je Nice nazvao 'Volja za moc'. Psiholozi bi rekli 'samoaktuelizacija', ali ja smatram da je Niceov termin podesniji.
Sama volja za moc trazi slobodu. Ona trazi apsolutnu slobodu. Od robovlasnistva, kao najvsi oblik tortue i uskracivanja osnovne slobode (pravo na postojanje), do demokratije danas, oblika najvise slobode (istorijski gledano) - covecanstvo je ovaj pomak i preokret postiglo tim primarnim nagonom (volja za moc je nagon; samoaktuelizacija isto, nalazi se na 5. mestu liste ljudskih potreba po Maslovu), odnosno voljom za moc. Tada u prvom redu voljom za moc nad sobom. Kako se dalje covecanstvo razvijalo, volja za moc raste. Ljudi dalje traze i da upravljaju drzvom - nastaje demokratija.
Demokratija obezbedjuje slobodu (bar na papiru). Ali, i ona ima svoje zabrane. Te zabrane su drustvene. Smatram da covek na svom drustveno-evolutivnom planu trazi jos slobde. Trazi da moze da cini sto mu je volja. To isto proizilazi iz nagona, tako da mozemo da kazemo da je i to prirodno.
To je isto (spomenuta) Maslovljeva gradacija potreba.
Recimi ako ti nisam lepo objasnio. Umem ja i sebe da zbunim.
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 14:39 | Pa tako reci... pricash o |
Pa tako reci... pricash o moći...
Mocni rendzeri!!!! u Napad...
ili mozda:
Idemo da ubijemo tog Modzo DzoDzoa... hihihi
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sonjacute 26. September 2007 - 15:02 | opa...dobro mi stoji |
opa...dobro mi stoji kupaci..
@ alexandar ..po kom kriterijumu se odredjuje sta je prirodno?
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Aleksandar Skywalker 26. September 2007 - 15:10 | Sonja |
Kupaci ti super stoji.
Prirodno? To pitanje i mene muci. Zasad sam ovaj pojam formulisao ovako: Prirodno je samo ono sto dolazi iz prirode, a drustveno je prihvatljivo.
Ova dve strane, priroda i drustvo se cesto sukobljavaju. Drustvo cesto ne prihvata priorodu zato sto ne ume da je objasni, sve do onog trenutka kada mu ponestanu argumenti protiv.
Tako, iako mnogi smatraju da je, pr. homoseksualnost prirodna, mnogi, narocito u proslosti se sa time neslazu. Uvek vodi ona strana koja je u vecini.
Ova moja konstatacije jeste tragicna zato sto mora da postoji konsenzus da bi trava bila zelana.
ovo je cisto moje shvatanje. Verovatno su ga promeniti. Ovo pitanje bi trebalo postaviti nekom ucenom biologu, psihologu ili filosofu. Ja bi voleo da ovo pitam Vladetu Jerotica.
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 26. September 2007 - 15:12 | Prirodno je sve sto postoji |
Prirodno je sve sto postoji bez dodatne prerade... dakle drvo je prirodno, ali daska nije...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| bluecoolcat 26. September 2007 - 15:15 | i daska je prirodna, ako je u glavi |
aj ne skrecite sa teme!
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sonjacute 26. September 2007 - 17:08 | pa po toj logici mozemo reci |
problem je u samim terminima "prirodno" i "normalno" zato sto su drustveno uslovljeni, a i dovode nas do zakljucka da su slucajevi poput ovog mozda samo produzenje jednog od "prirodnih" nagona, put ka slobodi i sl...to nikome ne donosi dobro
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ████████████ 26. September 2007 - 17:56 | Pa normalno je ono što |
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sonjacute 26. September 2007 - 19:01 | Pa to samo znaci da taj |
Pa to samo znaci da taj standard "normalnog" moze biti menjan, i da nije bogom dan. Ne mislim da tabu stavlja druge teme u zapecak vec da se stanje u drustvu i odnos prema zenama direktno odrazava neprisustvom slucajeva zlostavljanja zena u medijima, kao i da postoji povratna rekacija tj. da mediji sami odrzavaju postojeci status quo. U Poligrafu upravo pricaju o ovom slucaju, pokrenut je postupak, ali ne verujem da ce biti optuzbe za seksualno zlostavljanje. Ako sudstvo, drzava i drugi organi vlasti ne vide potrebu da nesto promene, ostajemo gde jesmo.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| THE EYE 27. September 2007 - 9:46 | Ne postoji ništa IZVAN |
Ne postoji ništa IZVAN prirode, bilo nepreradjeno ili preradjeno. No nije to u pitanju. Tema koju sam postavio tiče se tolerancije masa prema zločinima, takozvano srpsko "gledanje sopstvenog posla". U pravnim sistemima bi morali postojati presedani kako za donošenje oslobadjajućih presuda (opet se vraćam na diskrecione norme) tako i na donošenje presuda sa težim konsekvencama po osudjenog, uprkos tome što to zakonom nije predvidjeno da se za odredjeno delo donosi ili ne donosi odredjena presuda.
U USA postoje ovakvi slučajevi, ali njihov krivični zakon predvidja ovakve mogućnosti: donošenje presude na osnovu odluke porote ili sudije, a na osnovu težine počinjenog dela iako ne postoji opis baš ovakvog zločina.
Gde smo mi u toj priči?
*****...Ala je lep ovaj svet! *****
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Aleksandar Skywalker 27. September 2007 - 19:37 | THE EYE |
Izvini THE EYE, ne znam ni sam kako zavrsili sa diskutovanjem o znacenju pojma prirodno.
Slazem se sa tobom da kazna mora biti ostrija kao opomena. Ali, cini mi se da si lose formulisao naslov. Drzava, naravno da ne opravdava nasilje, pitanje je da li ga stimulise. Ovakvim bednim postojecim kaznama, cini mi se da je to istina. To najbolje statistika pokazuje ukazujuci da oni koji su izasli iz zatvora (koji je bio kao kraci izlet), nastavljaju da se ponavljaju. ERGO, zatvor ih nije promenio.
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 27. September 2007 - 21:41 | Aleksanar, ja mislim da si |
Aleksanar, ja mislim da si ti gay!!!
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 27. September 2007 - 21:42 | I to mislim ozbiljno!!! Ps. |
I to mislim ozbiljno!!!
Ps. A mozda si samo glup....
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Aleksandar Skywalker 27. September 2007 - 23:00 | . |
Mene zacudjuje da ti uopste i mozes misliti nesto (makar i glup, sto uostalom i cinis) imajuci u vidu agregatno stanje tvoga mozga.
Meni je jako zao sto si i sam svestan svoga problema, ali, takodje smatram da je jako hrabro sto to toliko i ocigledno pokazujes, kao sto smatram da je glupo od tebe sto se time hvalis.
Ali, ipak nisi ti kriv. Sad sam se setio za ono sto si mi ranije ispricao kako su tvoji roditelji vezali nekakvu salamu, ili nesto slicno za tebe, da bi se neko kuce igralo sa tobom. To je jako tuzno.
U svakom slucaju, vazno je jedino da si ti zadovoljan. Ako ti ne idu psi, siguran sam da te konji voli.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| THE EYE 28. September 2007 - 7:05 | Ne razumem potrebu da se iko |
Ne razumem potrebu da se iko javno prepucava na mestima koja nisu primerena takvim akcijama. Postoje private-mesaages i veoma su pogodne za podkusurivanje ličnih nesuglasica. Veoma me iritira i vredja ovakvo ponašanje na mojoj strani koja se bavi nečim jako ozbiljnim, nečim nad čim bi svi trebali biti zabrinuti.
Ne znam ni sam zbog čega jednostavno ne prijavim neprimerenu sadržinu na mojoj strani.
*****...Ala je lep ovaj svet! *****
|
login or register to post comments | prijavi | |
| liquidbrain 28. September 2007 - 7:51 | hehehe... kako se ljudi |
hehehe... kako se ljudi primaju... vrh...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| bluecoolcat 28. September 2007 - 8:21 | vidis the eye |
to je prosecan svet koji te okruzuje...kakvo drustvo takva i drzava.
inace, u situacijama kao sto je ta koju si opisao, svakako je korisno podici tuzbu sto pre, kakvu god za sada zakon dozvoljava, odnosno bitno je da slucaj bude zabelezen, pa ce svako sledece zlostavljanje od stane iste osobe (koje ce se nazalost verovatno desiti) imati vecu tezinu.
osim toga, postoji i Evropski sud za ljudska prava koji resava upravo sporove koje nase pravosudje nije sposobno da resi...
toliko ja znam o tome...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Crazy T. 2. October 2007 - 12:08 | Cemu cudjenje ??? |
U ovoj zemlji je sve obrnuto. Lopovi su na vlasti, ili se slobodno setaju....
Tako da me ne cudi da se nazovi "parlament " mnogo streca oko toga,iako je ovo jedan od ozbiljnijih problema danasnjice !!!
Ipak ovo ostaje taboo tema malogradjanske Srbije.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Predrag Stakic 5. October 2007 - 10:57 | A ako već ne možeš da ga pobediš, |
a onda ga ti emituj na RTS-u... I to kao serijal... Ali nemoj da sudiš nasilniku... Svako je nevin dok se ne dokaže suprotno + u demokratskom društvu kao što je i naše postoji sloboda izražavanja... Pa sad ako neko voli da se izražava nasiljem... Pa... recimo da o ukusima onda ne treba raspravljati. I tako u krug... Onaj začarani...
@The Eye,
Slažem se za prepucavanje, ali nije krivica učesnika podjednaka. To je mnogo bitno ako hoćeš da reaguješ ispravno.
Imaš ljudi koji zasmrde kako zinu... Neki su čak pričali o kučećoj kaki na blogu o smrti Nenada Bogdanovića... ...no comment...
Jeste da nastavljanje nije rešenje, i da se nikako ne treba spuštati na nivo budale
jer će te budala uvek pobediti u svojoj (budalastoj) igri, ali pogeši čovek...
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Dizajner86 6. October 2007 - 17:30 | Samo dobra novinarska prica... |
Mislim da su pravi poblem mediji koji u ljudskoj nesreci i muci vide samo dobru novinarsku pricu!Smatram da u Srbiji nema ozbiljnog medija,vec samo losih kopija BBC,CNN i drugih svetskit TV kuca.
ja mogu samo reći što mislim, budući da nisam znala za to, a i kako bi kad sam malo dalje od mjesta zbivanja.... takve kretene kao što je taj bi ja javno ponizila pred svima...samo što onda ne bi bila ništa bolja od njega....ali tako bi jedino doživio ono što je i sam učinio. a najgore u svamu tome je to što nitko ništa nije učinio....
u Hrvatskoj je nedavno bio slučaj kad je tip po noći kroz prozor upucao nekkoliko puta bivšu curu u njenom krevatu kad je spavala...samo zato što ga je ostavila...cura je na sreću preživjela...a kreten se ubio nakon 2 dana... najgore je to što je ona već rijavljivala policiji da ju maltretira, ali naravno nikom ništ...dok nije dobila metak na spavanju....tako da shvaćam tvoju ogorčenost i ne kužim zašto ''ljudi'' imaj poriv napraviti tako nešto........