|
|
|
|
Submitted by markomarko on 25. April 2008 - 12:16.
Ovde je bilo dosta diskusije o ovogodisnjem line-up na exitu..... Mislim da je bilo i dosta kritike..... MOLIM VAS DA POGLEDATE LINEUP ISPOD, I AKO MI JOS NEKO SPOMENE DA LINEUP EXITA VALJA 5 PARA.... LJUTICU SE P.S. Traze se dobrovoljci da mi prave drustvo :) IZVINITE, ALI OVO SE ZOVE LINEUP, A NE ONO GOVNO KOJE VI NAMA POKUSAVATE DA PRODATE!!! (KLIKNUTI ZA JOS) JA PLACEM!
|
||
|
|
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 12:31 | @sonjica |
pa nemoj tako....
ono sto ja hocu da kazem jeste da je exit godinama stvarao svoje ime zato sto je dovodio izvodjace koje su ljudi hrlili da vide.... A sada su u fazonu da je exit exit i da mora po svaku cenu da se dodje, pa makar ne doveli nikoga.... E pa izvinite, ali na festival se ipak ide zbog izvodjaca, necete me ubediti u suprotno!
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| sonjitza 25. April 2008 - 12:40 | u pravu si... |
skroz, samo si to mogao i malo drugacije da kazes...
Mada, meni se stvarno svidja line-up EXITa, s obzirom na to da obracam paznju samo na Arenu...
i ne kazem da nema boljih, u pogledu brojnosti poznatih imena, ali dok je meni EXIT na 15 minuta od stana, svi ostali su manje bitni...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 12:48 | da |
mogao sam, cak sam hteo i da editujem blog, ali bi tvoj onda post ostao bez smisla, pa sam iskulirao (:
ne, nego sada razmisljam, da zamisljam savrseni festival da li bih nekoga jos dodao, i otprilike.... ne (:
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ssash 25. April 2008 - 12:52 | naravno... |
da su izvođači velik i bitan dio festivala, meni je line-up ok, ništa spektakularno, ali druženje na Exitu s ljudima koje rijetko viđam u nekim mi trenutcima znači puuuuno više 
pa tebi je extra cim je tu Paul Van Dyk... znam te ja... ;)
ja mozda i bih... Ljuba Alicic mi je nekako oduvek bio favorit za takva okupljanja...
Ne, salim se...
pada mi bas 5,6 imena na pamet...
ali se ne bih bunila ni za ovo... super ekipa...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 13:03 | pa vise |
nekako ne mogu da zamislim na jednom mestu da neko skupi
pvd-a, freelanda, hot chip, chemicalse, justice, evil nine...
a i perverzno je da npr, kao imaju d&b stejd, i onda kao, groovider nam je na robiji, ali ajde zvacemo: fabia, goldia, roni sajza, ltj bukem i pendulum... kao posluzice... (:
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 13:20 | Ja sam zadovoljan line-up-om |
Meni je na EXITu dovoljno: Nightwish, Sex Pistols i Manu Chao. Kažem da mi je dovoljno sobzirom na to da živimo u nestabilnoj državi u kojoj se pale ambasade i time nažalost stvaramo ružnu sliku o sebi. EXIT to pokušava da promeni i to je super, ali i oni imaju problema da dovedu "aktuelnije" bendove baš zbog paljenja ambasada. Isto važi i za Green fest, mada meni lično niko sem Franz Ferdinanda ni netreba. Mada bi naravno voleo da čujem i Arctic Monkeys i onda neka mi samo još neko kaže da politika nema veze sa EXITom kad se na ovim primerima itekako vidi da ima. Jer nestabilna sitacija dovodi između ostalog i do toga da neki izvođači odbijaju da nastupaju u Srbiji.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 13:30 | aha |
vidis ekv, ne delim tvoje misljenje (opet)
ja licno mislim da za aktuelne dobre bendove malo treba da se odresi kesica sa paricama, a onda organizatorima na kraju ostane malo manje para u toj kesici.... Mislim da ambasade nemaju nikakve veze ni sa cim....
A exit karta vise nit je jeftina, niti ima malo posetilaca, tako da mi bash i nije najjasnije zasto su ondaK ove godine odlucili da dovode drugorazredne bendove/aktove....
A sad malo matematike..... karta za gatecrasher je 150e.... ok.... bice i za exit 100e uskoro kad prodje pretprodaja. Ali koje su cene svega ostalog u uk, koja je cena sankerice u uk, a koja u novo sadu? koja je cena obezbedjenja? A da ne govorimo koliko exit jos dobija para iz raznoraznih budzeta (drzavnih, pokrajinskih, gradskih), i koliko besplatnog marketinga dobija od rts-a i ostalih organizacija zato sto je.... exit.
I ovo je verovatno moj poslednji post na ovu temu......
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 13:54 | @markomarko |
Da li si slušao gostovanje Bojana Boškovića na radiju B92 pre dve nedelje? Pričao je minimum 15 min. o razlozima zbog kojih nisu mogli da dovedu jače bendove, a kao jedan od glavnih razloga je naveo paljenje ambasada. Ako hoćeš pošalji mi mail na pvt. pa ću ti pustiti emisiju da preslušaš. Ja nikad nepričam napamet kada su EXIT, rock i politika u pitanju. Već prvo sakupim argumente pa onda reagujem.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Mladjo 25. April 2008 - 13:55 | Kome se ne svidja ne mora da dodje |
naravno da ambasade nemaju nikakve veze sa bendovima ne exitu....meni je line up ok. jer me zabole za elektronsku muziku i ko ce biti na dance areni...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 13:59 | Ambasade nemaj nikakve veze sa bendovima na EXITu |
isto onoliko koliko je atentat na dr Zorana Đinđića nije imao veze sa odkazivanjem konceta Stonsa 2003. godine.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 14:41 | Ambasade nemaj nikakve veze sa bendovima na EXITu |
isto onoliko koliko paljenje ambasada ne utiče na greenfild investicije u Srbiji i na dolazak investitora iz Zapadne Evrope.
Alo, ljudi shvatite da na nas još uvek gledaju kao na neku Afričku zemlju na Evropskom kontinentu. Drugačinji tretman ni nezaslužujemo posle neisporučivanja Mladića i ostalih Haških optuženika Hagu kao i posle atentata na dr Zorana Đinđića. Sve dogod odgovorni za sve zločine u toku devedesetih godina nebudu kaženjeni i dogod se kontinujitet te politike ne promeni mi ćemo imati takav tretman, a to nažalost veoma utiče i na to koji će bendovi doći na EXIT pošto oni takođe imaju sliku kakvu im njihovi mediji prave o nama, a iz Srbije sem EXITa nijedna druga svetla vest nije otišla u svet iako ih je bilo u periodu vladavine dr Zorana Đinđića kada je samit lidera Evropske unije bio održan u Beogradu, a Zoran je bio domaćin.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 14:43 | Ambasade nemaj nikakve veze sa bendovima na EXITu |
isto onoliko koliko paljenje ambasada ne utiče na greenfild investicije u Srbiji i na dolazak investitora iz Zapadne Evrope.
Ili što kažu velja i radikali hoćemo strane investicije, a nećemo saradnju sa njihovim vladama i palićemo im ambasade.
Ili ti hoćemo strane jake bendove, a nećemo saradnju sa vladama zemalja iz kojih oni dolaze, a njihove ambasade ćemo da rušimo.
To je kontradikcija na istom nivou.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 14:45 | @ekv |
mesas babe i zabe. Mogu lako da razumem zasto zbog nestabilnosti u zemlji neko ne bi zeleo da ovde investira znacajne pare.... ok.... Ali me neces ubediti da za dovoljno para ne bi dosao freeland (koji je bio vec x puta), ili PVD, ili hotchip, ili bilo ko....
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 15:37 | Nemešam babe i žabe |
jer se na kod pričam i kod investicija i kod bendova važan je imidž zemlje u svetu. Zamisli Srbiju bez EXITa? Kakv bi nam tek onda bio imidž kad nam je sada sa EXITom već pri dnu. Onako bi smo bili na dnu dna. Nezaboravi da su pokušali i da diskredituju EXIT u vezi nastupa Bjork.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| stephomicin 25. April 2008 - 15:43 | nemoj tako.. |
vidish da ce da nam dovedu Matthew Dear-a......... jejejejejejejejjejejejejejejejejejejeje 
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Mladjani 25. April 2008 - 15:45 | ja to zbog tebe... |
mnogo ces ozbiljnije zvucati pismen...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 15:51 | Onda mi skreni pažnju na pvt.-u |
OK?
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 16:04 | da da |
vec vidim pregovore:
gospodine freeland, da li biste nastupali na exit festivalu za 10000e? Pa, bih, ali ste zapalili americku ambasadu, pa necu ipak, hvala.... AHA, SVET TAKO FUNKCIONISE!!!!
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Mladjani 25. April 2008 - 16:10 | a za 20000? |
hmmmm, da razmislim malo... Ne, ipak ne, nema tih para. 
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 16:14 | Ambasade se danas pale u Islamskim zemljama |
i Srbiji. Paljenje ambasada je asocijacija na terorizam. Stoga, ma koliko to tebi zvučalo smešto tako je.
Kao drugo nikad se pregovori nevrše direktno sa izvođačem.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 16:24 | ekv |
zivis u svetu bajki, i ne znas kako svet funkcionise.... mozda ces shvatiti kada porastes....
a sto se mog posta tice, pokusao sam samo platicno da ti objasnim kada sam rekao 'gospodine freeland' (:
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 16:25 | Nebih se složio da živim u svetu bajki |
sobzirom na to da kad sam bio prošle godine u Berlinu nisu me baš fino gledali kada sam reako odakle doazim. Mi smo za njih još uvek loši momci za razliku od zime 2002. godine kada je odnos bio za par nijansi bolji.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 16:26 | da |
i kada si usao u prodavnicu da nesto PLATIS, da li su ti rekli, 'ne ne, decace, ti si iz srbije, tvoje pare nisu dobrodosle ovde'?
nisam im ja plaćao da dolaze u Srbiju, a ni nepiše mi na čelu odakle sam u radnjama me to nisu ni pitali već po muzejima, a žena na službenom ulazi Rajstagaje malo čudno gledala u moj pasoš (nisam ulazio u kupolu već sam kroz čitav Rajstag išao do kupole koja je javna, a ostlai deo nije) . Mora da sam bio sumnjiv samo zbog zemlje iz koje dolazim toliko o tome.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 16:45 | Još jedan životniji primer |
u vozu pri prelasku na u Mađarsku njihov pasoški kontrolor je gledao moj pasoš pola sata dok nije lupio pečat, a ista sitacija se ponovila i na granicama Češke, Slovačke i Nemačke. Umesto da mi lupi pečat kao što je liku iz Slovačke koji je išao u Nemačku i sedeo pored mene on je moj pasoš proveravao 15 min. samo zato što imam pasoš koji imam.
Kada sam stigao zezao sam se sa stricem oko toga da su ljudi iz pasoške kontrole igrali "greb-greb" igru sa mojom vizom.
Da nabrajam dalje naš status u Zapadnoj Evropi.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| stephomicin 25. April 2008 - 16:58 | heh |
ako ko zna patnje zbog srpskog pasosha to sam ja.. madjararski granicari su najveci shljam na svetu!
druga stvar, shto se nacionalnosti tice, ekv-greshish. Nikada nisam imao problem shto sam srbin i nikada me niko nije preko pogledao zbog toga... valjda to i jeste poenta cele price oko evrope da su ljudi iznad nacionalnih, rasnih i svih ostalih klasifikacija i generalizacija, bez predrasuda, sovinizama i netrpeljivosti... ne kazem da su sada oni ludi za srbima, ali nas niko ne mrzi!! naravno, svesni su cinjenice da smo divljaci i stoka, ali tome iskljucivo treba da zahvalimo samo nama samima...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 17:11 | Nisam ni ja rekao da nas iko mrzi |
Daleko od toga.
"ne kazem da su sada oni ludi za srbima, ali nas niko ne mrzi!! naravno, svesni su cinjenice da smo divljaci i stoka, ali tome iskljucivo treba da zahvalimo samo nama samima..."- ovde se u potpunosti slažem sa tobom jer pored tih negativnih imao sam i gomilu pozitivnih iskustava, ali niko one može da mi kaže da paljenje ambasada indirektno ne utiče na bendove koji prihvataju ili ne da dođu na EXIT i Green fest. Ja sam govorio, a ne u kontekstu nacije. Jer nam je imidž pri tim pregovorima veoma važan.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 17:31 | hm |
izgleda da i spoznaja stvarnog sveta oko sebe (haha), dolazi sa godinama kao i razumevanja sarkazma.... (:
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 25. April 2008 - 17:40 | @markomarko |
Molim te da mi izneseš kontra argumenta ako ga imaš za tvoju konstataciju, a ako ga nemaš onda prizanaj grešku kao što sam ja uvek spreman da je priznam od pravopisa do nekih ozbiljnijih stvari kada mi se na to iznese valjana argumentacija.
Ja sam tebi izneo argumente na već spomenutu konstataciju da bi ti meni opet odgovorio istmo konstatacio. Što nema smisla nema.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 17:41 | a da presecemo |
sa jednom dobro (adekvatnom) pesmom jednog dobrog benda, koji naravno nece nastupati na exitu.... a nastupace na gatecrasheru ):
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| markomarko 25. April 2008 - 17:51 | ok ekv |
razmisljao sam da ti ne odgovorim, jer mislim da ovaj razgovor ne vodi nikuda, ali bi se ti onda istripovao da si u pravu, a nazalost moram da ti kazem da nisi.
E, sada, sustina stvari zasto ti mene ne razumes je u tome sto ti imas 19 godina, i ne znas bas kako stvari funkcionisu u svetu a ja imam nekih desetak vishe, pa sam sagledao neke stvari u medjuvremenu (:.
Dakle, iako ti na to verovatno ne gledas tako, muzika je jedan biznis. I festival kao sto je exit je jedan biznis. Neko nesto uradi (organizuje festival, ucestvuje na festivalu, prodaje pica na festivalu), naplati ulaznicu, ili honorar i od toga zivi (ili kupi auto, kucu....). E vidis, u takvoj jednoj konstalaciji stvari u kapitalizmu, prakticno jedino merilo je novac. Ako ponudis izvodjacu dovoljno para, i niko mu za taj datum ne ponudi vise para, onda on dodje na festival. A ako se stekaris onda te on odjebe, i onda moras da zoves madjarske cigane i ministry da ti popune festival.
I onda se jos na kraju pojavi neka pametnica koja uzme i isproziva bjork zbog nekih njenih kvazipolitickih ispada, pa ti cak i ona otkaze nastup.... Eto to je sustina stvari. A mislim da smo ipak prevazisli fazu u istoriji da se stranci boje za svoj zivot ako dodju u Srbiju.... (osim mozda jadne Bjork kojoj su pismeno napisali da ne mogu da garantuju njenu sigurnost).
Eto to je tako, a mi sada mozemo da pricamo da ce neki izvodjac da razmislja da li je zapaljena ambasada u Srbiji.... bash ga zabole, veruj mi! Mozda je dobar primer da ti pokazem koliko su u poslu te stvari nebitne da ti kazem da treba uskoro da projektujemo u isto vreme jednu dzamiju i jednu sinagogu u engleskoj, preko mog sefa arapina, a sve to cemo raditi mi mali srbi u Beogradu.... I niko ne pita ko je kome spalio ambasadu ili osvojio pola drzave, ili bilo sta slicno...
Poz, zaista vise me mrzi da kucam na ovu temu. Shvati da ces za 10 godina mozda shvatiti o cemu ti pricam, ili nemoj, sad mi je zaista sve jedno....
slazem se u potpunosti sa ssash. nemam prevelika ocekivanja, ponekad moze i veliko ime zbog kog se hrli na exit da bude veliko razocarenje, a mnogo se bolje provedem na manjim stejdzevima uz nepoznate bendove , tj. manje poznate. prosle godine mi je mozda najbolje zezanje bilo na myexit stage...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| eyestea 25. April 2008 - 21:38 | ajoj deco... |
o cemu vi spikate... volim i ja vas...i voli vas exit.. :P
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| bluecoolcat 25. April 2008 - 21:45 | sve mi se cini |
da ce ove godine
Dinkic da svira na Main-u.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ulicni hodac 26. April 2008 - 8:34 | exit |
pa nadam se da ovo nije konacna lista izvodjaca koji ce nastupiti na exitu nekako mi fali jos nekoliko imena i onda bi bilo ok ali nema veze ja dolazim pa sta bude bice i naravno druzenje sa ljudima koja je pored muzike jedna od najpozitivnijih strana ovog festivala. p.s.dovedite mi arctic monkeys
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ekv_ns_m1 26. April 2008 - 11:36 | @markomarko |
Mislio sam da mi nećeš odgovoriti pa sam se izlogovao.
Moje godine nisu nikakv problem sobzirom na to da dobar deo mog društva ima 30 godina +- dve godine. I sa njima sam uvek u u ravnopravnom odnosu pri raspravi, a taj ravnopravan odnos proizilazi iz mojih stavova i shvatanja stvarnosti i njenog sagledavanja.
Zanimljiva mi je tvoja tvrdnj: "Dakle, iako ti na to verovatno ne gledas tako, muzika je jedan biznis."- tu odmah da ti kažem da grešiš jer shvatam da je muzika biznis kao i film i druge vrste umetnosti. Takođe smatram da je to veoma unosan biznis i tu se verovatno slažemo. To po meni nije ništa sporno. Po meni je sporno to što ti smatraš da ljudi iz EXITa dovođenjem po tvom mišljenju "lošijih" bendova od onih koje u realnoj situaciji mogu da dovedu žele da oštete nas posetioce prvenstveno EXITa i Green festa.
Koliko vidim u tome se najviše razilaze naši stavovi.
Odmah ću da ti kažem zbog čega mislim da je moj stav ispravan. Prvenstveno zbog toga što EXIT nije nastao pre neki dan i nije ovo prvi festival već 9. EXIT i 2. Green fest poredu.
EXIT je nastao na ideološkoj ravni koju je i dan danas zadržao. O tome sam više puta obrazlagao te joj sada neću posvećiuvati puno paženje sem ako u daljem dijalogu nebude bilo potrebe, a onda ću upotrebiti copy/paste varijatnu + dodatci.
Stoga pošto po toj ideološkoj ravni je i pošten rad i cenjenje publike (u sličaju EXITa) ili ti birača u sličaju politike. Stoga EXIT nikada nije potcenjivao svoju pubilku i ljudi iz Udruženja "EXIT" se trude da dovedu najbolje moguće bendove u datoj situaciji. Uostalom dokaz za to je dolazak RHCPa prošle godine na Green fest. OK, kasnije je bilo propusta sa parkingom i još par stvar, ali Pepersi su bili u Srbiji (pre paljenja ambasada).
Danas je Srbija u stanju između devedesetih i puta napred. Reci mi koje si strane bendove slušao devedesetih? Ako se ne varam Prodigy je bio jednom i to je bilo to.
Onda mi je zanimljiv ovaj tvoj deo: "I onda se jos na kraju pojavi neka pametnica koja uzme i isproziva bjork zbog nekih njenih kvazipolitickih ispada, pa ti cak i ona otkaze nastup.... Eto to je sustina stvari. A mislim da smo ipak prevazisli fazu u istoriji da se stranci boje za svoj zivot ako dodju u Srbiju.... (osim mozda jadne Bjork kojoj su pismeno napisali da ne mogu da garantuju njenu sigurnost)."- Taj kako si ga ti nazvao "pametnjaković" se zove Bojan Bošković i da si slušao intervju sa njim na B92ojci nebi pisao ovakve gluposti jer bi znao da taj mail nije posat menadžeru od Bjork već bookeru koji je mail prosledio do menadžera od Bjork te je stoga ispao čitav "skandal".
Inače, Bojana veoma cenim. Pogledaj film "Država Izlaza" gde se veoma lepo opisuje situacija iz 2004. godine kada su Bojana i Dušana (čoveka koji me je za razliku od Bojana razočarao (on od EXITa svake godine uzima 80 000 eura što Bojan i Ivan kao autori ne čine već te pare ulažu da dovedu što jače bendove). Uostalom bio si svedok prošlogodišnje "afere" čiji je uzrok Kovačević koji je sarađivao sa Maxom Ćatovićem. U već spomenutom filmu njih dvojicu otprilike optužuju za sličnu stvar kao što i ti danas činiš te stoga ja osećam potrebu da stanem u odbranu Udruženja "EXIT" jer sam 1000000% uveren da ljudi daju svoj maksimum. Imam i ja svoje želje o tome koga bi vole da vidim na EXITu i GFu. Npr. kao što sam već ranije naveo želeo bih da vidim Arctic Monkeys, ali nije do mojih želja već do situacije. Ali ne radi se o mojim željama već o toma koliko mogućnosti pruža data situacija koja se sastoji od tri stvari. Prva je da je bend na turneji u dato vreme održavanja festivala, druga je platežna moć tog istog benda i treća je merilo stabilnosti situacije u jednoj državi.
Stoga pošto se prva dva faktora ispunjavaju, a treći ne ne možemo očekivati opet bend veličine RHCPa ove godine u Srbiji i niko ne pokušava da zakine posetioce EXITa.
Možda su u tvom poslu te stvari nebitne, ali u šovbiznisu itekako jesu. Veruj mi.
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| cheerful girl 91 26. April 2008 - 14:29 | ... |
sav taj line up je divan i krasan, ali meni je exit na prvom mestu, pa i da na njemu svira bora drljaca... dokle god mogu da za pola sata od kuce dodjem na nevidjeno zezanje, provod i zabavu... tamo sam...
|
login or register to post comments | prijavi | |
| mariquita 26. April 2008 - 15:20 | .............. |
citala sam do dela dok Mladjani nije rekao "Mara ce te pojesti ziva zbog ovog!"
Onda ste poceli da smarate.... mnogo politike,nekad ume i da dosadi!
Marko,necu da te jedem,nemam neki apetit ovih dana,a i necu da drzim nasiroko predavanje,jer sam do sad milion puta rekla istu stvar!
Smaras,kratko i jasno!
Samo pogledaj ovaj spisak koji si okacio! Meni se cini da je pola ovih izvodjaca prosle godine natupalo na Exitu! A ostala polovina je +/- par meseci oko Exita nastupala u Srbiji za jako male pare! O ceni karte za Exit necu ni da pricam,ne znam koilku cenu ocekujes!? 1500 dinara,mozda 2500?
Poslednja recenica... ZASTO I DALJE U APRILU PRICATE O LINE-UP-u KADA DOBRO ZNATE DA SE IMENA OBJAVLJUJU DO NEDELJU DANA PRED EXIT? 
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| Mladjani 26. April 2008 - 16:32 | ih bre Maro.. |
salio sam se..
Ja znam da ti ne jedes ljude, kada te nerviraju ti ih samo sazvaces i ispljunes.
A sto se lineUPa tice... Ja svoje lajnove sam pravim...
gradom vidim u nekom zastakljenom kaficu gomilu dece na nekom decijem rodjendanu pretpostavljam, kako srecni uz neku brzu muziku skacu, vriste i smeju se..
Usporio sam malo da ih snimim, oni su svoj line-up ostvarili vecers.. 
P.S. Kako je do jaja kad su neki praznici... Svi su kod kuce...
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| ulicni hodac 27. April 2008 - 8:18 | cool |
ma sve je super manu chao ,the hives,pistolsli nema da ne valja![]()
|
|
login or register to post comments | prijavi | |
| comi_lee 27. April 2008 - 8:43 | xaxaxaxaxa.... |
ekv......daj malo vremena i ostalima (da te razocharaju)
divan line-up, zaista... uzivaj...
tebi ako se ne svidjaju izvodjaci na EXITu, ne moras da ides...
P.S. nemaju bas svi toliko para da se vozikaju po festivalima sirom Evrope...